Tuesday 19 November 2013

Kritikan Blog Yang Dipilih










Kritikan mengenai blog ini.

Assalamualaikum..disini saya ingin mengkomen tentang blog Cikgusue Pkhas di Kuantan,Pahang Malaysia.Tidak banyak yang saya ingin kritik tentang blog cikgusue ini kerana disini saya dapat melihat background yang bewarna dan tulisan pula berwarna putih.Ia sesuai dengan cara penulisan blog kerana saya boleh membaca blog ini dengan terang tanpa ganguan dengan background dan tulisan yang contra yang tidak sesuia ketika penulisan blog berlaku.
Blog cikgusue menerangkan tentang terencat akal yang saya boleh faham dalam masalah pembelajaran.Cikgusue hanya mengambil isi pentig sahaja dan ia lebih senang untuk para pembaca blog dan saya untuk membaca kerana kebanyakkan penulisan blog mempunyai terlalu banyak huraian sehingga kita sendiri tidak tahu mana isi yang penting untuk kita ketahui untuk pemahaman.Di dalam blog Cikgusue juga ada letaknya kata-kata semangat untuk para pembaca blog dan juga terdapat gambar sekolah Cikgusue,zikir harian,mutiara kata dan ciptaan ALLAH.Blog ini sesui untuk orang yang beragama Islam dan tidak ketinggalan untuk agama lain yang ingin kenal akan apa itu Islam.Di dalam blog ini tidak terdapat banyak gadget yang menarik minat dan warna yang digunakan hanyalah putih dan hitam sahaja.Sesetengan pembaca blog tidak akan suka dengan warna hitam mahupun putih,oleh itu Cikgusue ini boleh melakukan penambahbaikan lagi blog beliau untuk menarik lagi ramai pembaca blog beliau.

No comments:

Post a Comment